mina känslor

mina känslor för dej växer och växer... jag kan inte förstå att vi har varit tillsammans i 1 år snart... vart har denna tiden tagit vägen?? det finns ingen i mitt liv som jag älskar så mkt som dej.. jag önskar jag kunde bekriva mina känslor för dej och min kärlek till dej.. min kärlek är oändlig för dej..
jag som aldrig skulle bli kär igen men du lyckades få mig att känna kärlek och trygghet och få mig att känna mig älskad.. känna att jag också är värd att leva lyckligt och inte alltid vara ledsen och rädd.. den dagen jag sa att jag älskade så menade jag verkligen de och de gör jag verkligen än.. du är verkligen mitt livs stor kärlek och jag älskar dej så otroligt mkt.. jag vill aldrig mista dej.. jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med dej.. det kommer alltid vara du och jag min underbara älskling...
Du är mannen i mitt liv min egna lilla norrlänning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0