nu sitter man hemma

nu sitter man hemma medans älskling är och jobbar.. det är grymt tråkigt men livet är ju sånt... hatar att behöva vara ensam på nätterna men livet är just nu sånt.. snart åker man på semester och de ska bli så otroligt skönt att få åka upp till norrland igen.. fast jag hoppas inyte jag kommer möta någon björn nu bara.. nu har ju dom vaknat och dom har ju sett 2 st i backe.. fy usch den skulle jag inte vilja möta..

förra helgen så var jag och älskling med vänner och förfestade först hos oss och sen gick vi ut till krogen för det var fullmoon party med lasershow och uv-ljus... hur grymt som helst.. jag har träffat en hel go tjej som är flickvän med älsklings jobbkamrat.. så dom var här också och sen har vi träffats flera gånger.. de finns mkt som händer och mer kommer hända och jag bara längtar in i framtiden nu.. =)... och få leva mitt liv tillsammans med min underbara JOEL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0