ångesten inför jul har redan kommit

ångest inför julen har redan kommit i kapp en som gör att man inte kan slappna av och sova... det värsta är att se alla andras barn få öppna julklappar med ett leende och glimten i ögat.. medans min underbara ängel aldrig någonsin kommer att få fira jul ihop med oss... jag kommer aldrig kunna köpa henne de hon önskar sig... allt annat runt omkring med.. som att höras hennes första ord, när hon börjar krypa, eller när hon ska börja gå... allt och mycket mera kommer jag aldrig någonsin få vara med om... utan kommer bara få tänka hur de hade varit...  jag skulle kunna göra vad som helst bara jag fick ha en dag hos mig och berätta hur mycket jag älskar henne och hur mycket jag saknar henne... och bara få hålla om henne... allt jag önskar mig är att hon ska få komma tillbaka till oss men jag vet att den önskan aldrig någonsin kommer slå.... tårarna tar aldrig slut smärtan tar aldrig slut... såren läker men smärtan och alla ärr kommer jag alltid få leva med... 
 
 
 
varför kan jag inte bara få bli gravid igen? varför händer de inget för.... vi har sex varje dag och inget händer... jag tar gravtester 1 gång i veckan och bara hopaps att de ska vara positivt igen... men de är bara negativt... tänkt om jag aldrig mer kan få barn nu... vad ska jag ta mig till då? jag önskar jag hade en liten bebis som bara kunde säga en dag "mamma, jag älskar dig" och man får en stor kram... men när ska man få höra detta..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0