jag är så glad

idag börjar mitt nya liv utan dej i de.., och jag är så glad... jag borde ha lyssnat på alla när dom varnade mig att bli vän med dej men jag trodde innerst inne att du var en helt annat person än vad som snackades om dej... men nu efter 2 år eller vad de blir jag har känt dig så inser jag att alla hade rätt om dej.. du pratar om att jag är omogen som pratade med din bror om problemen du har och har satt mig i och sen att jag blockerar dej över allt och även de människor som du umgås med... seriöst jag undrar vem som är omogen som inte kan stå för att du är skyldig mig 12000 kr och vägrar betala tillbaka detta... du är på alla andra om hur viktigt de att betala tillbaka alla sina skulder och vara rädd om pengarna man har och ändå gör du slut på dina pengar på 1 dag när du får dom.. plus att du säger de man gör sönder får man stå för att laga men de gjorde du inte heller.... du lät allt bara vara... hur långt kan man sjunka och de kallar jag vad som kallas för omogen plus att du är sopas mycket äldre än mig och hoppas på mig om saker de är ju så moget gjort med... applåder till dej... jag undrar om din "fästmö" verkligen vet hela sanningen om dej... att du har haft ett förhållande med mig plus att du har varit otrogen mot henne med mig.. jag undrar om hon vet detta... plus jag vet mycket mer men som sagt de är nog bäst att du berättar.... det är ditt liv inte mitt.. och jag är så glad att jag inte tillhör ditt liv något mera för du bara utnjuttar dina vänner... förstår att du knappt inte har några och jag som har försvarat dej så mycket men så får man bara ett hugg i ryggen tillbaka... jag undrar hur du kommer klara dej utan mig nu.. du säger att jag betyder mest för dej i ditt liv och du vet inte hur du skulle kunna leva utan mig i de... men det är bara rena skitsnacket som allt annat som kommer ur din käft.... 
 
vi får väl se vem som kommer komma längst i sitt liv... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0