min underbara man<3

jag vill bara säga älskling att jag älskar dig av hela mitt hjärta.. utan dig är jag ingenting såhär lycklig jag är nu har jag aldrig någonsin varit med någon annan... det är du som gör mitt hjärta helt... visst första dagen jag såg dig gillade jag dig inte alls försökte på alla sätt skrämma bort dig men insåg efter en dag eller två insåg jag att du verkligen var mannen i mitt liv som jag vill leva mitt liv med... du är mitt livs stora kärlek.. vill aldrig någonsin mista dig och den som försöker ta dig ifrån mig får med mig att göra.. skulle kunna göra allt för dig.. skulle du bli jätte sjuk hade jag tillåtit dom ta vad dom behövde från mig så länge du skulle överleva och få leva... kommer aldrig någonsin svika din sida älskar dig alldeles för mycket för de.. glöm aldrig de min älskade underbara man Joel <3 längtar tills den dagen vi gifter oss och jag får bli din kvinna för alltid och jag vet att de alltid kommer vara vi två inget kommer någonsin kunna skilja oss åt aldrig någonsin... vi för alltid...


år efter år
månad efter månad
dag efter dag
natt efter natt
timme efter timme
minut efter minut
sekund efter sekund
ska jag nu och för alltid älska dig vad som än händer i all evighet.. <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0