MVC

idag har vi varit på mvc för jag gjorde ett gravtest den 8 november och de var positivt så vi bokade en tid tidigt eftersom att våran ängel tyvärr inte fick leva med oss i vårat liv så då vill dom ha bättre kontroller och de... nu i lördags fick jag en blödning och åkte in till akuten och kom in till en läkare som gör ett vaginaltultraljud och säger till mig är du säker på att de var positivt? ja de är jag för jag har gjort 6 st och alla var positiva.. läkaren bara okej men då kommer du få ett missfall säkert för jag ser inget....
 
hur faan ska man reagera på ett sånt bemötande? jag blev helt knäckt av detta... men läkaren hade nog rätt för jag började blöda väldigt kraftigt natten mellan lördag och söndag så de blev nog ett missfall... allt jag vill är att bli gravid igen och kunna få bli en mamma på riktigt.. visst jag är mamma till thea men kunna vissa upp för människor hur underbar mitt barn är.... 
 
jag fick även reda på att de finns en slags medicin som man tar när man försöker skaffa barn som kan göra de lättare för ägget att fästa sig i livmodern.. men jag undrar vad den medicinen heter är de någon som vet detta?? snälla svara gärna... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0