orkar inte må

orkar inte må såhär mera... nu har min yrsel kommit tillbaka och jag spyr som faan till och från och är jätte trött hela tiden.. men har gjort gravidiettest men det är negativt men något är som de inte ska i alla fall för så fort jag äter får jag nästan rusa till toan och bosätta mig där ett tag... hur länge ska man orka stå ut... i morron ska jag och sambon på möte igen men andra föräldrar som varit med om samma sak som vi har prata av oss lite... sen på fredag blir de till läkaren och då ska jag prata om hur jag ska göra i fortsättningen med alla mediciner och även varför jag mår såhär orkar inte ha de så.. det är påfresande för hela kroppen... sen ska vi även fira kompisen i helgen som fyller år och de ska bli mega roligt... de blir pyjamasparty =)... hehe som man hade förr i tiden när man var liten... sen har man en stor bubbla inom sig som inte vill komma ut och jag vet inte hur jag ska prata om de men ska även på fredag till min pyskolog och prata så de blir nog bra till slut.. försöker i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0