smärta smärta

usch smärtan kommer mer och mer... man inser nu att man inte är ensam om vad som har hänt min ängel.. tänker på hur andra har de och jag kan inte förstår varför de ska drabba oss.. smärtan stiger och jag blir allt mer och mer ledsen i hjärtan och vill bara gråta ut men inget kommer.. allt jag önskar är att bli gravid igen men de verkar ju aldrig bli de någon gång.. får bara negativt emot mig.. allt jag vill är att bara börja gråta... sen att man får reda på att andra ska ha barn som man känner gör en bara mer stressad jag är jätte glad för deras skull och önskar dom allt väl men samtidigt är de jobbigt för man tänker att jag skulle ha haft henne hemma nu.. hon skulle ha varit mer än 2 månader gammal.. jag har verkligen ångest nu inför jul.. att behöva se alla andra barn lysa upp men inte när våran ängel får vara med om sin första jul med oss...

Kommentarer
Postat av: Din älskling<3

Du kommer bli gravid igen gumman. Var inte orolig. Allt kommer att ordna sig. Men jag förstår hur du känner dig:( men jag älskar dig i vilket fall<3

2012-11-26 @ 04:37:52
Postat av: Carro

Håller med din älskling. Du kommer bli gravid igen<3 Men tänker du för mycke på att bli de så kan de försvåra det hela =/
Man måste få ha en sorg period innan man kan gå vidare å de kanske e de du behöver just nu innan du kan bli gravid igen. Asså få sörja klart ordentligt <3
Det kommer ordna sej för en en dag de kan ja lova =) <3

2012-11-26 @ 12:33:38
URL: http://lalloline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0