ångest

ångest för en jävla massa... när ska ens tårar sluta rinna så fort man tänker på saker man ska göra och man inser att man inte kan få uppleva detta med ens ängel... som till jul nu... de hade varit hennes första.. tänk att få se hennes blick när hon skulle få julklappar och få öppna dom och se vilka fina saker hon skulle få.. nu kan man inte ens få uppleva detta... de känns som man inte längre vill fira dessa högtider längre för de känns inte värt... man allt jag vill är allt ska bli bra igen eller så bra de kan bli... saknar henne så otroligt mycket... när ska tårarna sluta rinna så mycket... när ska man kunna få sova normalt igen utan att behöva vara rädd för att somna och se alla otäcka drömmar och alla tankar... jag vill att alla tankar ska försvinna och alla andra positiva tankar ska vara kvar... jag vill inte att något mer ska hända men de känns som att de snart kommer göra de...

men jag är så glad att jag har min sambo som stöttar mig i allt men de är så jobbigt samtidigt när han nästan aldrig är hemma utan att jag alltid i stort sätt är ensam.. detta ville jag ju inte skulle ske igen.. nu har han samma jävla schema han hade i vintras.. känns som att vi kommer glida isär igen... det är de sista jag vill.. jag försöker kämpa och inse att vi inte kommer göra de men tanken och drömmarna finns alltid runt hörnet... önskar bara jag kunde radera de... men en sak ska du veta att jag älskar dig över allt annat.... du är min för alltid... <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du tror att ni kanske kommer glida isär, ska ni verkligen gifta er då?

2012-10-16 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0