CHOCKAD

jag kan inte förstå.. idag var vi på fest hemma hos våra underbara vänner mattias och carro för dom skulle ha inflyttnings fest over agin... hur roligt som helst men min dag började inte bra för vi åkte upp till min gamla skola och skulle hälsa på för de var öppet hus och då väcktes alla minnen upp och ångest började komma och när vi kom hem gick jag och la mig för jag mådde inget bra... gjorde ont i hela kroppen för man träffade några gamla klasskompisar och man ser hur långt dom har kommit medans man själv bara sitter hemma ungefär och sen se andra som var där med barnvagn och allt... usch men jag är otroligt glad för deras skull att de inte drabbar dom... 
 
sen vid kl 18 typ åkte vi hem till mina föräldrar för jag kände att jag behövde prata ut med mamma och jag var där i typ 3 timmar för att bara få prata och de var otroligt skönt.. för jag kände inte alls för att åka och festa och umgås med någon ville bara ligga i sängen och gräva ner mig under mina täcken... men vi åkte till dom tillslut och träffa våra kompisar... sen fick carro för sig att vi skulle spela ett ölspel som hade kommit på.. de var att man skulle ha ögonbindel på sig och så skulle man få gissa en drink och vem den tillhörde.. gissade man rätt så skulle alla andra få dicka men gissade man fel skulle man själv dricka... alla övertalade att jag skulle vara först ut.. sätter mig på stolen och får ögonbindeln på sig... sitter där och är livrädd för jag hatar verkligen de.... efter ett tag så hör jag hur min älskade joel kommer ut och säger till mig att ta av mig ögonbindel.. efter ett tag gör jag detta och ser min joel stå i kostym med rosor i handen och ser alla andra stå med kamror och telefoner.. jag är helt chockad och fattar ingen ting... sen går joel ner på knä och tar tag i min hand och frågar mig frågan jag trodde jag skulle få vänta länge på.. VILL DU GIFTA DIG MED MIG OCH SPENDERA RESTEN AV DITT LIV TILLSAMMANS MED MIG??? jag bara skriker ut JA och slänger mig i hans famn och börjar nästan gråta av lycka för nu har jag äntligen fått den mannen jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med... så ja jag ska gifta mig med min underbara sambo JOEL MÅRTENSSON nästa år så nu blir de att ändra sitt namn till ANNA MÅRTENSSON... herregud jag kan fortfarande inte fatta detta... längtar ihjäl mig... längtar tills jag får skrika JA inför alla våran nära och kära... 
 
 
 
 
DU gör mig verkligen hell... älskar dej så otroligt mycket du är allt för mig... nu och för alltid... du är min för alltid... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0