jag blir så förbannad

jag blir så förbannad hur faan kan man gå och ta saker ifrån min dotters grav.... vi hade satt ut en duva på graven som jag och min sambo hade fått ifrån min svärmor och nu är de någon som har varit där och tagit den för oss.. just bara den men inget annat.. jag blir vansinnig man ska faaan inte ta något ifrån en grav.. seriöst det är så respektlöst asså... de gör så ont i mitt hjärta vem fan kan göra något sånt eller??? det sårar mig så otroligt mycket... för man tror att de man sätter på ens grav som betyder något ska få vara ifred... i morron ska jag ringa ringa till kyrkogården och berätta detta... det är så dåligt asså...


sen en annan sak.. idag skulle min underbara farfar fyllt 86 år.. saknaden efter dig gör ont.. men jag vet att du tar väl hann om min dotter... du har alltid tagit så väl hand om mig... jag är inte orolig... de värmer mitt hjärta att tänka hur ni tar hand om varandra.. önskar jag kunde få träffa er en gång till och bara få berätta hur mycket jag älskar er och hur mycket jag saknar er... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0