nätterna

nu har man verkligen förstått hur dåligt man mår.. så fort man blir ensam så börjar tankarna komma och man inser vad som har hänt då kommer men in i den riktiga verkligheten och inser hur mycket de man har förlorat för alltid.. hur stor skada det har gjort.. och hur många sår de har gjort mot en också... jag bara önskar den smärtan och skadan kunde försvinna men den kommer jag få leva med resten av mitt liv.. hatar att vara ensam önskar att mitt hjärta kunde vara hemma så jag bara fick ligga i hans famn och bara känna mig trygg igen och inte behöva gråta mig till sömns varje natt när han är och jobbar... men jag har ju våran hund men de är inte samma sak som att ha mitt hjärta hemma som man bara kunde få somna tillsammans och inte själv... älskar verkligen han..


du som skrev en kommentar på ett av mina inlägg kan väl skriva vem du är istället för anonymt... men jag kan svara på din kommentar och fråga... jag älskar verkligen min man och vill inte mista honom för allt i världen men när man redan har blivit av med någon som älskar så mycket är man så rädd att de ska hända igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0