thes gravsten

idag kom theas gravsten... de var skönt att den äntligen kom på plats istället för att bara ha en skylt där... vi blev jätte nöjda med den mer än vad vi hade förväntat oss av den... hur vacker som helst... men de gör så ont att se den för man saknar henne så otroligt mycket för man hade verkligen sett ifram emot att ha henne här hemma och bara få mysa med henne när sambon är och jobbar för de är så tomt... jag har kommit på att man lägger händerna på magen för att man tror att de ska börja sparka igen men man vet att de inte kommer hända nu... och de gör så ont i oss.. jag bara önskar man kunde backa tillbaka man drömmer om de och sånt men man vet att man inte kan de... men man vet nu att tiden inte läker alla sår utan man ser alla ärr man har och hur mycket de sårar än.. de känns som att alla runt en skaffar barn just nu.. jag bara längtar tills jag blir gravid igen.. men de känns som de inte kommer hända igen för man tänker alltid de värsta just nu.. vad kommer hända nu? vad kommer här näst som kommer göra en trasig... jag orkar inte fler motgångar asså... men jag har världens bästa sambo som alltid ställer upp för mig och alltid finns vid min sida... =) älskar verkligen honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0