till min älskade blivande man <3

älskar dig mest i hela världen. glöm aldrig de.. längtar tills den dagen jag bara får skrika ut att du är min man för alltid och för evigt.. den dagen jag säger JA i kyrkan... älskar dig min stora kärlek.. du har gett mig ett liv att vilja leva och du har fått mig att orka kämpa i genom svårta saker i livet.. trodde aldrig att jag skulle klara av allt de men du visade mig vägen och det var och är krikig men vi tar oss tillsammans flrvi oss dom svåraste kurvorna.. du är min allra bästa vän vill aldrig mista dig.. gråter av längtan varje dag när du är på jobbet och bara vill att du ska komma hem.. de känns som en evighet när du jobbar.. 
 
 
år efter år
månad efter månad
vecka efter vecka
dag efter dag 
natt efter natt 
timme efter timme
minut efter minut
sekund efter sekund
ska jag nu och för alltid älska dig nu och för evigt <3
 
puss min älskade blivande man från din blivnande fru Anna (Johansson) Mårtensson
 
 
 
 
 
DU OCH JAG FÖR EVIGT <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0