trodde jag visste

trodde jag visste vilka jag kunde lita på och inte men nu har jag verkligen fått de bekräftat under helgen vem jag verkligen kan lita på endast och de är min underbara man.... det finns ingen annan jag kan lita på mer än han.. för han är den sista som kommer svika mig.. jag kan lita 150% på han... men sen kan man inte lita på någon... så är de bara.... jag bryr mig inte om vissa kommer ta åt er för ni ska inte komma och säga att ni lovar något men inte sen.. jag håller alltid de jag lovar ovasett hur jag egentligen mår... så nu vet ni detta.. kom inte och be mig vara snäll och förstående när jag bara får skit tillbaka.. jag klarar mig snart bra utan allt detta och bara ha min man kvar.. de gör de snart lättare att fatta vårat beslut om vi ska flytta härifrån och till något annat ställe börja om helt och hållet på ny kula och träffa andra människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0