varför?

är de inte de ena så är de det andra... möter bara motgångar när ska något gå åt de hållet man vill utan att alla ska lägga sig i.. nu verkar de som att alla är emot att jag och min älskade blivande man ska gifta oss... alla gör inte si gör inte så... när ska man någon gång få bestämma själv vad man vill och man vill att de ska vara... vem ska man prata med?? de kommer aldrig bli av känns de som.. önskar jag bara kunde försöka att inte lyssna på alla och lyssna mer på min sambo men de är svårt när alla andra säger precis likadant men inte han... kan de inte bara bli som vi vill.. ne allt ska bara gå åt helvete jämnt.. som när vi fick veta att jag blev gravid då började dom direkt hur ska ni ha råd anna har ju inget jobb och tänk på att allt kostar pengar... sen när alla ändrar sig och stöttar oss då mister man henne för gott... då sviker ens vänner än i alla fall dom man trodde var sanna men visades vara falska... och nu när man älskade man friade till mig då blev alla emot de helt plötsligt.. när ska man göra rätt i alla andras ögon... mår verkligen skit just nu.. vill bara att allt ska bli bra utan massa motgångar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0