min ängel <3

ja som ni har läst i tidigare inlägg så har jag ju berättat världens värsta mardröm man kan vara med om... allt bara vänder på mindre än en 5öring det är helt sjuk vad som kan hända än.. de som är jobbigast är att se alla andra som har barn eller att träffa någon som är gravid.. visst jag är jätte glad för allas skull de inte så jag menar men de är jobbigt för man blir påmind om de... jag försöker lära mig att se och även prata om detta men de inte så lätt de heller... jag kollar på MTV på antingen teen mom eller 16 and pregnant för att det är någon slags pyskologiskt som gör att man mår lite bättre och även kan bearbeta de man har varit med om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0