<3

Ja, nu har jag och min underbara sambo uvnjutit lite söndags mys. Som bestod av grönskas strimlor med cream frech, hur mumsigt som helst. Jag tror nog att skrutten som ligger och växer i magen tyckte nog oxå att det var riktigt mumsigt.

Ja, man hade inte tänkt sig att vara två barns pappa när man är 24. Men jag är så lycklig att få vara det tillsammans med min underbara älskling. Jag längtar tills man får hålla den lilla skrutten i min famn och bara känna hur den luktar och hur den ligger och trycker sin lilla kropp mot min.

Jag älskar bägge mina barn av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det. Ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3

Theas Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0