9 månader

idag är de 9 månader sen min vackra ängel fick lämna oss .. jag vet inte hur man skan takla allt utan försöker se framåt och tar en dag i taget.. jag försöker se allt på den ljusa sidan.. det som får mig att må bra idag är min underbara sambo som alltid finns där oavsett vad som händer ochoklad jag är så tacksam för att jag har honom jag älskar han mest av allt på denna jord.. nu längtar jag mer och mer till de blir september och vi blir 4 i våran familj en underbar dotter som lever ihop med våra andra anhöriga som inte får vara med oss i livet mera utan dom får ta hand om Thea tills vi möts igen.. snart kommer vårat andra barn.. nu på måndag ska vi på ett nytt ultraljud och få se våran andra skrutt och kanske ta reda på vad de blir för något.. som sagt jag försöker glädjas åt att vi ska ha barn igen men rädslan ligger alltid blåsande i nacken men nu håller vi alla tummar att detta ska gå vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0