snart 9 månader

snart 9 månader av sorg. när ska allt bli bra igen. saknar henne så otroligt mycket. önskar jag kunde ha fått uppleva saker med henne. önskar jag kunde göra något.

jag är så trött på att alla tror att det är bara glömma och gå vidare och försöka igen. men det är inte de. man är livrädd för allt nu. vad man gör så fort något känns konstigt.

idag är första dagen min sambo är tillbaka på jobbet efter 2 veckors semester. vi har haft de hyfsat bra och de. och jag har inte tänkt så mycket på allt utan försökt att se framåt men nu ikväll så brast allt. tankarna kommer upp och ångesten kommer igen. önskar man kunde backa tillbaka tiden nu. vill ha min ängel i min famn nu snälla ge tillbaka henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0