6 veckor

om 6 veckor kommer våran lilla skrutt de är helt sjukt vad fort tiden har gått.. känns som typ igår jag fick reda på att jag var gravid.. men nu försöker man hela tiden blicka framåt men de är väldigt svårt.. fick reda på 1 vecka sen att våran lilla flicka har slutat växa i magen och vill inte gå upp i vikt..nu kommer alla hemska tankar igen.. varför ? men de kan ingen svara på tyvärr utan de är som de är och nu gäller de bara att hålla tummarna... men du är efter längtad massor..

den 18 juli var även våran ängels 1 års dag, de var väldigt mycket blandade känslor men de hela är så sjukt att de redan har gått1 helt år.. detta året går inte ens att beskriva med ord.. önskar de fanns de.. saknar dej Thea hur mycket som helst... önskar att jag kunde få dig tillbaka... din pappa saknar dig lika mycket som jag.. om 6 veckor kommer du bli storasyster..


Kommentarer
Postat av: toktroll

Men nu har de ju större koll den här gången och i värsta fall kan de ju ta ut med kjejsarsnitt, om det bara är 5-6 veckor kvar så kommer ju barnet överleva det utan problem!!

Svar: hejdom kommer inte ta kejsarsnitt om de inte blir akut annars blir jag i gång satt på vanligt sätt.. jag håller verkligen tummar och allt jag kan och försöker tänka positivt men de är svårt med.. kommer både bra och dåliga dagar..
None None

2013-08-06 @ 05:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0