blandad dag

idag har de varit blandade känslor. vaknade och känner hur yr och varmt jag är. tar fram febertermometern och den visar 38,5 grader. välkommen tillbaka febern suck. så för min del har de bara varit att tagit det lugnt. min mamma ringde även idag och berättade en av mina läsare på min blogg hade gjort en present till mig och lämnat till henne. så jag for till mammas jobb och fick brevet och i där ligger det ett super fint halsband som hennes kollega har gjort till mig. "som i tidigare inlägg nämnt skriver jag aldrig ut några namn" hon har gjort ett halsband av kyrkans gamla koppar tak jätte fint som helst. självklart kommer de bilder på det och tycker några fler att det är snyggt så är de bara att åka till skara domkyrka och köpa där. tusen tack ännu en gång för det finna halsbandet jag blev verkligen super glad tack.

sen även idag har jag varit i kontakt med min barnmorska och pratat om hur i ska göra för att min oro ska släppa in för dom närmsta 9 månaderna och vi ska börja med och ta en väldigt massa blodprover på allt mellan himmel och jord och se att det verkligen inte finns någon infektion överhuvudtaget utan att allt är lugnt. och man ska tydligen vara fastande på en del av proverna så det är ju bara att vara det och sen har även barnmorskan bokat en tid till min ansvarige läkare som har mig nu under graviditeten så de känns skönt och jag fick henne som jag ville. hon som hjälpte mig att förlösa Thea så de känns bra att ha henne igen för hon har vi haft hela tiden efteråt också så man känner sig trygg med henne.

nej nu ska jag försöka sova det är ju det bästa medicinen jag kan få efter som febern vägrar ge med sig och sen allt detta illamående usch så nu ska jag krypa ner och vänta på att sambon ska sluta jobba men sover nog när han kommer hem i natt. älskar dig hjärtat <3.

tack ännu en gång för det otroligt vackra halsbandet det är verkligen uppskattat från min sida och här kommer bilder på det.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0