Första läkarebesöket idag

idag är första läkarebesöket jag ska på usch många tankar har farit runt i natt och hela helgen på hur allt ska gå. ser allt bra ut eller är de något som är fel? jag är livrädd men försöker ändå samla ihop mig för att klara av de hela. vill inte tänka negativt men ändå gör man de varför? jag vill ju inte de men jag tror allt handlar om att man har suttit där förut och man är rädd att de ska hända igen. men man får försöka ta en sak i taget. som tur är så kommer både min mamma och min sambo följa med som ett stöd och de känns jätte bra. skönt att man vet att man kan luta sig emot dom. får skriva mer sen om allt för jag ska strax åka måste göra mig i ordning. ha en bra dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0