7 januari

förlåt kommer ett livet blogginlägg lite sent... det 7 januari fyllde jag år herregud vad gammal man börjar bli.. känns som tiden bara tickar iväg.. men men.. det var jätte många som kom ihåg den och gratulera mig och då känner man sig uppskattad... på eftermiddagen hade vi ett livet kalas här hemma för dom närmsta anhöriga och vänner.. det blev tårta och många skratt... sen på kvällen kom våra två bästa vänner och firade mig med. sen ville jag åka till min vackra ängel och tända ljus för henne så det gjorde vi halv 1.. när vi står det säger sambon hör ni ugglan vi bara nej.. vi alla blev tysta för att lyssna jo visst var det en uggla och jag som är livrädd för mörkret så mitt hjärta började dunka som bara den... man började också inse att du inte fick vara med och fira mig som jag önskar mig... jag älskar dig gumman...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0