god natt min ängel

god natt min vackra ängel thea... saknar dig så otroligt mycket.. jag drömmer om dig varje natt och vaknar av att jag hör dig skrika fast jag vet att det endast är i min dröm.. vaknar helt kallsvettig och bara önskar att jag kunde vakna ur hela denna mardrömmen men det går inte... önskar så att jag kunde få dig tillbaka men det kan jag inte... längtar efter att få ett syskon till dig... att kunna en vacker tala om att du har en storasyster som är en ängel... den vackraste av dom alla... att få din underbara pappa att få höra dom vackra orden.. jag älska dig pappa... det vet jag att du gör thea.. men du förstår nog hur jag menar... vi saknar dig så... du ska se hur underbar din pappa är till din kusin som bor här i skara.. när dom sitter i soffan och sover tillsammans eller när dom spelar gitarr tillsammans.. din pappa önskar det var dig han fick göra detta tillsammans med.. men han är lika glad av att göra det med din kusin och din kusin älskar det... vi saknar dig jätte mycket och vi pratar jätte mycket om dig och berättar att du är en vacker ängel och sitter uppe bland molnen och vid dom vackra stjärnorna och tittar ner och bevakar oss och är med i allt det vi gör... du är så saknad... och vi alla älskar dig... jag bara längtar tills jag får göra en minnes tatuering på dig och skriva ditt namn och din fars namn.. jag struntar i vad alla säger att man inte ska göra så men ingen i hela världen kommer kunna ta varken dig eller din pappa ifrån mig jag kommer älska dig lika mycket som jag älskar din pappa i hela mitt liv.. för tack vare din pappa fick jag världens vackraste dotter med men som tyvärr inte fick leva här på jorden tillsammans med oss... jag älskar din pappa så otroligt mycket... god natt min söta ängel.. ska försöka sova nu.. puss älskar dig <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0