hatar

hatar att jag blivit så svartsjuk jag har aldrig någonsin varit det tidigare.. men tror jag har blivit det efter jag förlorade min ängel... rädd att bli ensam lämnad och eftersom vi alla kvinnor efter en gravidit får ett helt annat utseende och kroppsform... det gör så ont jag vill ju inte att de ska vara så men är så rädd jämnt 24 timmar om dygnet rädd att min sambo ska hitta någon bättre som ser bättre ut än mig och har inte samma problem som jag... hur ska jag komma över detta? han säger ju varje dag att han älskar mig men hur ska man veta om det är äkta eller bara något han säger för att göra mig glad för det är de jag behöver höra... när ska allt bli bra igen... hjälp vill inte ha de så försöker inte tänka så heller men tankarna finns alltid där... tänk om han tittar in henne, vad gör han när jag inte är i närheten, vem pratar han med och liknade saker.. usch hatar verkligen detta... vad ska jag ta mig till?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0