nytt år 2013

jaha och nu var det ett nytt år.. vad tar tiden vägen egentligen... man inser nu att våran ängel har varit borta i 6 månader och hur mycket man saknar dig och tänker på dig varje dag som går... igår att vi fest här hemma men det slutade bara i massa bråk.. inget roligt alls att fira in de nya året... det var verkligen inte så jag ville fira det... jag ville att man skulle försöka glädja sig åt de men det blev bara fel många missförstånd och gråt... önskar jag kunde göra om allt men det går inte ännu en gång har jag gjort fel... nu får man försöka lita på att detta året blir mycket bättre än vad förra året var.. visst det var många roliga och positiva stunder men många tråkiga också och väldigt mycket gråt i från alla möjliga håll... det jobbigaste var nog när vi fick beskedet om att vi hade förlorat våran ängel... vi saknar dig så otroligt mycket och önskar du kunde vara här och uppleva det nya året som är men det kommer du aldrig få göra tillsammans med oss utan bara tillsammans med dina vackra änglar i himmelen... vi vet att du är älskad av alla... men vi älskar dig nog mest av alla vi som finns här på jorden utan dig.. vi kommer aldrig få uppleva dom största upplevelserna med dig vi går misste om allt... idag fyller din syssling 2 år och vi ska kanske åka dit och fira henne.. men de kommer bli jobbigt också för man tänker hela tiden att de kunde ha varit du... men jag önskar dig min vackra ängel gott nytt år och jag hoppas att du mår bra... vi ses någon vacker dag det lovar jag dig... mamma älskar dig thea nu och för alltid <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0