snälla

snälla gumman kämpa på... vill verkligen inte mista dig... din mamma ringde och berätta vad som händer.. tårarna bara rinner... tycker du har gått i genom tillräckligt du ska inte behöva detta också... önskar jag var frisk nog och kunde besöka dig och vara vid din sida... älskar dig så otroligt mycket.. du måste bli frisk du måste... önskar jag kunde göra något för att du ska bli det... skulle ge dig precis vad som helst... du är värd allt i detta livet... känner mig värdelös när jag inte kan göra något än att bara titta på och finnas för dig.. önskar jag hade någon super medicin så du slapp allt. jag vet att du kommer bli bra igen... vi har ju planerat så mycket i livet hur vi ska göra allt... jag ser i fram emot allt... älskar dig vännen glöm aldrig det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0