tänk

tänk att de rdan har gått 6 månader sen vi förlorade våran vackra ängel... tänk thea om du hade överlevt hade du varit ett halv år den 18 januari.. men nu är du 6 månader som en vacker ängel istället... de gör så ont i en men samtidigt har man kommit på att man måste försöka blicka framåt och inte gräva ner sig.. saken gör de ju inte lättare men man inser andra saker i ens liv,, jag hoppas jag aldrig mer slipper gå igenom detta mer eller någon annan i min närhet för det är så otroligt jobbigt.. jag är glad att se hur långt jag har kommit på bara så kort tid men de har jag inte gjort ensam utan min sambo har alltid stått vid min sida och även våran vänner och familjer.. det är så skönt att man har alla där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0