tycker det är intressant

varför ber man en person öppna sig och berätta hur man känner och vad man tycker är fel om man inte själv klarar av det? man ska inte be någon göra något om man inte kan stå för det själv... om inte detta snart slutar kommer jag sticka ifrån dig... du klarar ju inte av kritik och jag har alltid stått bakom din rygg i alla lägen jag har öppnat mig för dig och verkligen visat dig min innersta sida... jag vet inte vad du ser längre.. jag frågar mig flera gånger om dagen. känner jag dig eller är detta bara tillfälligt eller kommer detta alltid vara för alltid.. jag vet inte svaren de vet bara du själv... jag kan fråga men svar de vet jag aldrig om jag kommer få några alls... så då börjar man fråga sig själv är de värt all smärta man får och alla ord och blickar... jag vet inte allt jag vet att du betyder så otroligt mycket för mig och du är min allra bästa vän.. men frågan är hur länge kommer du vara det? jag har ingen aning allt jag vet är att mitt hjärta blöder och gråter och bara skriker av smärta... önskar man kunde hitta något för att få bort all smärta men den smärtan som känns kommer nog stanna för evigt... jag önskar så ibland att jag hade fått vandra vidare tillsammans med min ängel och få umgås med henne.. tror inte att allt detta hade varit så.. tror ibland att du hade varit mycket lyckligare utan mig vid din sida då hade i alla fall någon uppskattat vem jag är och de vet jag med handen på mitt hjärta att min vackra dotter hade gjort det hade jag inte tvekat för... jag saknar dig så vill bara få hålla om dig igen och pussa på dig.. jag älskar dig nu och för alltid...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0