separationsångest

trodde aldrig att jag skulle få sån separationsångest eftersom jag är så van med min sambos gamla arbetstider men nu efter han att han bytt jobb och varit hemma mycket och att vi dom typ 2 sista månader alltid somnat ihop och första natten nu ska vi inte göra de eller vi kan inte prata i telefonen som vi alltid har gjort eller sms eller något sånt det känns väldigt konstigt nu. och nu börjar man känna hur tårarna kommer fram i kroppen och jag gosar in mig i sambons täcke och känner hans underbara lukt det känns som han ligger och håller om mig. längtar tills jag ligger i hans famn och bara är och känner min trygg punkt. älskar han mest av allt i hela världen. han är mitt livs stora kärlek och mannen i mitt liv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0