då var denna kvällen förstörd också

då var denna kvällen förstörd också. om man säger att man ska äta tillsammans efter man varit iväg så fixar man väl de eller kommer hem med mat som en överraskning. ?? det anser jag i alla fall när man vet att ens respektive sitter hemma medans man iväg på bio. men nej då är de vi som sitter hemma som har gjort fel jätte kul. men men nu är de som de är och sugen på mat är man verkligen inte längre. nu skiter jag i de. men en sak är säker. man slutas aldrig förvånas i alla fall. du brukar alltid ringa och höra om jag har ätit eller vill ha någon mat du har aldrig antagit att jag har ätit innan. tycker de är väldigt konstigt. men det är ju alltid fel på mig och det är ju alltid jag som gör något aldrig du. men hoppas du haft det bra på bion i alla fall. hoppas det var värt de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0