min tvillingsjäl

idag åkte min tvillingsjäl till Rumänien. är så otroligt glad för hennes skull för jag vet att hon verkligen sett i fram emot denna resan. jag längtar tills hon kommer hem och man får se alla bilder hon har tagit och berätta om sin otroliga resa. men jag saknar henne. hon är ju min hjärna haha. kan ju inte tänka utan henne. men jag vet att hon är värd detta hon är värd allt på denna jord. <3


i torsdags var vi och gjorde det midsommar fint på våran ängels grav också. hon måste ju också få känna av att det är midsommar och sommar nu. det är lättare att åka dit men man känner ändå av saknaden. önskar hon fick vara med nu i helgen på allt vi har gjort. jag tror inte jag har skrattat så mycket som jag har gjort på länge utan att ha ångest eller något. allt har känns bra. men en tanke som slog mig är att det snart har gått 1 år sen vi miste våran ängel det är helt sjukt vad tiden har gått fort. och snart ska vi få en till i våran familj som kommer i september. jag har snart gått 30 veckor och det är helt sjukt. men nu börjar man ju också närma sig den veckan då våran ängel omkom och paniken börjar slå. tänk om de händer igen hur ska man klara det då. men jag försöker tänka positivt och jag får hur mycket stöd som helst av mina nära och kära. och det känns så Skönt att veta att dom alltid finns där. här kommer den en bild från när vi var på graven och gjorde det fint och då var även våran hund med trixa för första gången




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0