svartasjuka delux

jag hatar min svartsjuka asså. förstår inte varför den hela tiden ska komma. önskar den bara kunde försvinna för gott men inte då. nu åkte sambon på bio ihop med en tjejkompis. visst de behöver inte betyda något. men ändå för mig är de en romantisk sak man gör, man myser håller varandra i händerna och myser. men själv hatar jag att gå på bio vet inte varför och jag vet att sambon vill så gärna se denna filmen och då borde jag ju låta honom göra de utan dessa tankar.. men om man bara ska gå med en tjejkompis varför då klä upp sig och göra sig i ordning som man skulle på någon middag?? det gör så ont i mig. vill inte ha dessa tankar men ändå kommer dom usch. hoppas det jag känner är fel. för de sista jag behöver är att förlora min sambo också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0