2 år idag

idag är de 2 år sen din begravning var... saknaden efter dig är enorm och jag bara önskar att vi kunde ses igen... önksar jag kunde få träffa dig och be om förlåtselse... de sista jag ville var att skiljas osams... speciellt med dej för du har alltid och kommer alltid betyda enormt mycket för mig i mitt liv... jag såg verkligen upp till dej... saknar dej... jag älskar dig så otroligt mycket.. men jag vet att livet är som de är... men jag fick i alla fall leva 21 år tillsammns med dej och många minnen finns kvar och du lärde mig så otroligt mycket... 
 
snälla farfar jag vet att du tar väl hand om min vackra ängel.. ta väl hand om henne och berätta för henne att jag älskar henne så otroligt mycket och att jag saknar henne otroligt mycket... jag hoppas ni får de jätte bra tillsammans lika mycket som jag fick ihop med dej... ta väl hand om er så ses vi snart igen... <3 
 
jag älskar dig farfar glöm aldrig de... <3 
jag älskar dig min vackra ängel thea <3 
 
se till att farfar sköter sig gumman... ni kommer få de riktigt roligt tillsammans busa massa med honom de gillar han och lyssna noga på honom han har mycket att lära dig.. glöm inte de.. <3
 
 
 
FarFar
varje dag som går fäller man tårar
varje dag som går minns man alltid ett minne
önskar du kunde finnas vid min sida och bara hålla om mig
att jag fick gråta ut i din famn
att du kunde se hur mycket jag saknar dej
jag kommer alltid minnas dej
jag kommer alltid minnas hur underbar du var
jag kommer alltid minns din lukt
jag kommer aldrig glömma dej
Älskar dej farfar <3
 

Du finns över allt där vi befinner oss 
Du finns alltid hos oss
Du lämnar aldrig våra närhet
Vi kommer alltid minnas vem du var och är för oss
Du fyller våra hjärtan med glädje och smärta
Tyvärr har du farit iväg upp till himmelen och vakar över oss som en stjärna
Men lämnar själen här på jorden så vi kan vara tryggare
Vi syns om några år när de är våran tur
Många minnen kommer vi minnas av dig

Vi älskar dej som make,far, farfar och gammal farfar, svärfar <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0