ångesten slog till igen

där kom ångesten som en hård käftsmäll igen... när ska den sluta komma??? orkar inte med detta och behöva ljuga och säga till sambon som kommer hem på rasten att de inte är något.. vill inte att han ska vara orolig när han ska jobba vidare i natt... känner en sån stor klump i magen och mår super illa samtidigt.. inget roligt alls och jag vill bara sätta mig och skrika rätt ut all smärta men kan inte de för de är något som sätter stopp för de.. hur ska man komma vidare egentligen... mycket är väl att man oroar sig för framtiden hur den lilla knodden i magen ska klara sig eller inte... ja massa frågor som dyker upp...

sen fick jag även reda på att folk fortfarande rotar i mitt liv.. varför inte bara lämna mig ifred för jag orkar inte hela tiden bli påmind om vad som har hänt... usch jag blir så arg hur kan man göra så??? jag undrar hur påsken kommer sluta i egentligen... men de lär ju bara framtiden kunna visa sig... jaja... så är de...


ska nu försöka slappna av och sen försöka sova.. de är allt jag kan göra nu.. och hoppas allt blir bättre i morron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0