chockens dag

idag är det verkligen chockens dag. fick reda på först att en väldigt nära vän till mig som funnits där i flera år och hjälpt mig med både de ena och andra är pedofil. jag kan inte tro att det är sant. jag är helt chockad och förstörd för det var verkligen den sista personen jag skulle tro vad de. jag önskar de fanns ord att beskriva detta men de gör de inte. men en sak är säkert. personen är inte min vän längre. det gör så ont i mig att jag förlorat dig men värst av allt var att jag fick se en bild på de och allt på Facebook. ingen av våra gemensamma vänner berättade detta. önskar ibland just nu att jag kunde få träffa dig och få en förklaring men du förtjänar ditt straff. usch känner mig så hemsk att säga så. men det är sant.


sen fick jag även veta idag att vi ska lägga ner lantbruket hemma. för alla har heltids jobb och vi hinner inte med detta. det gör också så ont i mitt hjärta för det är något jag verkligen brinner för men man måste se på helheten och inte bara på vad som är roligt.


så idag har inte varit någon bra dag. Alla tankar snurrar och jag är förvirrad. vill bara stänga av allt men det går inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0