fy fan

hur länge ska man behöva må såhär illa eller?? får inte behålla något längre och mina tabletter hjälper inte... fy faan säger jag bara... orkar inte ha de såhär... men de är väl så att vara gravid antar jag... men hur länge orkar man inte stå ut med...

men nog med de... denna helgen har varit jobbig tillräckligt... har varit fullrulle med andra ord... och hela kroppen skriker efter sömn man bara önskar att de skulle kunna vara så lätt att sova.. man drömmer massa mardrömmar och man får inte sova... jag önskar de kunde vara mycket lättare men inte... vad ska man göra för att kunna få sova tryggt igen???


jag längtar verkligen efter att få åka upp till norrland igen men ändå inte.. för mig så ser jag mig själv som en i familjen efter snart 2 år tillsammans men de verkar inte som de.. känner mig alltid som en gäst och känner mig grymt ensam... men jag åker endast upp för min älskling skull som behöver sin familj... ska inte klaga huvudsaken är att jag har mitt hjärta som jag älskar mest av allt...


nej nu snart kommer mitt hjärta hem på rast och sen blir de att försöka sova och hoppas att man kan bara....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0