helgen

helgen har varit jätte roligt och underbar förutom all panikångest på nätterna... vi har haft våra underbara vänner här och haft mega roligt.. vet inte när jag skrattade så mycket som denna helgen.. och de kändes jätte skönt...

fredagen började med att sambon och hans gubbar skulle ha egen kväll och såklart fick dom de... men jag och en av dom andra tjejerna skulle vara chaffis till krogen men så blev de inte dom stannade hemma... haha så vi tjejer fick en idé att vi utmanar grabbar hahah =D och de gjorde vi.. vi eller rättare sagt grabbarna fick köra striptwister.. haha de var så att alla 5 grabbar som var med skulle stå tillsammans på mattan och flytta samtidigt men jaja de slutade med att 4 st killar fick sitta spritt språngande nakna i 1 timme.. haha jag har nog aldrig skrattat så mycket.. (men de kändes så skönt att äntligen få skratta)

lördagen var de dags att vi tjejer och barn fick vara med på riktigt... =) så vi hade en mysig dag allesammans med tacosmat och sen kolla på finalen i mello och myspys med andra ord... och barnen lekte med varandra...


så idag åkte alla hem... så nu ligger jag i soffan utslagen.. hehe... älskling fick åka och jobba... så nu blir de slappa för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0