inser nu

inser nu hur illa jag har behandlat dig. det var verkligen det sista jag ville. jag vill aldrig se dig så sårad och ledsen som du blev. jag hoppas att du någon gång kan förlåta mig. jag ville aldrig det skulle sluta såhär aldrig någonsin. jag vet att jag borde har berättat för dig vid ett bättre tillfälle om allt jag vet de nu. önskar jag kunde få allt ogjort vad jag har gjort mot dig. men jag pratade mycket innan jag hann ens att tänka mig för. vad ska jag göra för att du ska förlåta mig? önskar det fanns något sätt men de finns nog tyvärr inte detta. jag är så rädd att visa dig hur jag egentligen mår. jag vet inte hur jag ska förklara eller beskriva för dig men allt blir bara fel. snälla hjälp mig jag behöver dig. jag älskar dig så enormt mycket glöm aldrig de snälla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0