när vet man?

när vet man att man är redo för att skaffa barn igen?? jag är livrädd för allt just nu. speciellt när dom inte får i ordning på mina värden. tänk om de händer igen. tänk om allt bara rasar samman igen. nu på måndag ska vi in på ett ultraljud igen. är livrädd. tänk om inte hjärtat slår längre tänk om jag måste gå i genom det igen. kommer jag orka detta??? jag vill bara sticka ifrån allt. jag saknar min ängel så det gör så ont i mig. jag vill bara ha tillbaka henne. varför just hon??? hon hade ju inte gjort någon illa mot någon. jag har så ont i mitt hjärta när ska de någonsin bli helt igen??? vill bara skrika ut min smärta men de går inte. jag orkar inte med detta mer snart orkar inte må såhär att behöva dölja allt. jag känner mig så ensam. hjälp mig!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0