sjuk igen

ligger hemma och är sjuk igen.. ligger med feber, ont i halsen, trött och allmänt nedstämd jag vet inte varför... har stora klumpar i bröstet och jag vill bara få gråta ut och ångesten växer snabbt... vad ska man göra för att få ut allt.. för två dagar sen slog de mig att de var 2 år sen jag tog sista farväl till min farfar och blev då påmind om allt som hände mellan oss... vi bråkade lite och hann aldrig bli sams och sen fick jag beskedet att du aldrig skulle överleva sista gången du var på sjukhuset... allt jag vill är att kunna få säga förlåt och de.. men jag vet att jag är förlåten men de skulle kännas så mycket bättre av att få hålla om dej och säga förlåt... jag älskar dej så otroligt mycket farfar glöm aldrig de... sen blir man även påmind om theas begravning och tänker att de är i fel ordning som allt hända man ska inte begrava ens barn de är helt fel... jag har börjat tänka tänk om jag måste göra de igen? hur kommer jag klara de då? men jag vet att min thea har de jätte bra tillsammans med min farfar som lär upp henne och ser till att hon har de jätte bra... dom håller ögonen på sig... saknar dej grymt mycket... glöm aldrig de och jag älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0