vad arg man blir

vad arg man blir. först så skulle jag få antibiotik pga att jag hade lite förhöga bakterier i urinen. och dom ville förrebygga att det inte blir urinvägsinfektion men nu har jag fått utslag i hela ansiktet och mår ännu mer illa så fort jag tar dom. jag kan inte för äta mat som jag vill. idag har jag bara fått i mig några knäckemackor men inget mera. vill bara spy hela tiden och jag som har sådan panik av att göra de. usch.


nej nu prata om något trevligt i morgon ska jag och sambon hjälpa kompisens mamma att flytta och och göra fint så de blir tidig uppgång och de. så jag ska snart sova för att jag ska orka upp. haha. men det som är jobbigt är att mitt hjärta jobbar och jag är ensam hemma men tur att hunden är hemma och håller mig sällskap skönt de i alla fall. men tur att mitt hjärta inte jobbar för länge utan han slutar tidigt. det är skönt de.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0