blir sviken av dem jag inte trodde de om

blir sviken av de människor i mitt liv som jag inte trodde de om.. trodde verkligen inte detta men de blir jag tydligen.. men jag ska alltid ställa upp och stötta men när jag behöver de måste jag tigga om de.. nej tack de klarar jag mig bra utan..

en av mina vänner som jag hjälpte i somras när hennes så kallade bästa vän snackade om henne till mig berättade jag allt fast jag visste att jag skulle få ett helvete av henne som snackade men jag brydde mig inte för jag anser är man vänner så berättar man de man får höra... när jag väl hade berättat allt blev jag hotad ett antal gånger och då sa hon upp kontakten men hon som hade pratat för hon hotade mig.. de tycker jag är bra gjort och klagar inte på de.. men nu ett par månader senare kommer hon med svansen mellan benen och ber om ursäkt och då ska allt vara glömt.. så nu är dom bästa vänner och nu ska jag vara boven i de hela.. nu ska jag behöva låsa min dörr varje dag pga rädsla för att hon springer här utanför.. kul nej tack du nu kommer jag verkligen försöka flytta härifrån... trodde de sista om dej och du tycker de är okej att hon håller på såhär... de kallas ju verkligen för vänskap... den vänskapen kan jag vara utan.. tänker endast ha positiva människor runt mig och inte negativa...

sen nu så vänder sig min sambo emot mig för han tycker jag är barnslig för allt detta och jag är verkligen ledsen och sårad men jag får inte visa de utan ska alltid visa de glada... men jag ska alltid stötta andra men varför kan inte jag få vara ledsen en ända gång och verkligen få ur mig all ilska nej då är de fel.. tack så mycket för de stödet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0