detta är så intressant

detta är intressant asså fick veta idag att två stycken jag inte ens umgås med eller pratar med försöker sätta ditt mig hela tiden med olika saker.. lycka till säger jag bara ni kommer inte kunna knäcka mig eller min familj.. ni är bara löjliga och vill ni spilla eran tid och energi på de så varsegod jag bryr mig inte.. men en sak ska ni veta en vacker dag så kanske de drabbar er tillbaka.. jag tänker inte spilla min tid och energi på er i alla fall... men en sak är jag verkligen glad för men verkar skada andra förstår verkligen inte varför men att jag och en annan har idag börjat få rättsida på våran vänskap igen och börjat prata och sagt att vi ska glömma de som har varit och gå vidare och ta vara på de vi har nu och de är jag så grymt glad över att vi hittade tillbaka till varandra och att vi nu kan bara göra de bättre av saken..men roligt samtidigt att de är så att någon äcklig fisk blir rädd och pratar skit bakom våra ryggar redan haha men roligt samtidigt men sanningen kommer alltid fram för eller senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0