Thea kom tillbaka

Thea kom tillbaka.. vill så att din lilla syster ska få träffa dig.. ni är så otroligt lika varandra.. jag saknar dig något fruktansvärt mycket.. önskar jag kunde backa tiden för att rädda dig.. jag är så stolt att våran lilla saga och din lilla syster har fått dig som stora syster jag vet i alla fall att du kommer vaka över henne hela hennes liv och vandra nära henne så ingen kan skada henne.. men önskar mest av allt att ni fick växa upp ihop och blivit varandras bästa vänner... saknaden är enorm efter dig min ängel...


jag försöker se allt positivt men det är svårt hur mycket glädje vågar man visa utan att man ska bli missförstådd.. jag är hur lycklig som helst att jag har min älskade dotter saga hos mig och försöker visa alla detta men samtidigt har de inte gått så lång tid sen vi miste våran ängel Thea och sorgen finns ännu och jag saknar henne så otroligt mycket.. och jag gråter inom mig varje dag men jag försöker även glädjas och tänka positivt men jag börjar undra hur folk ser på de hela som vet om min situation... hur ska man göra?.. jag vet innerst inne att jag aldrig kan få tillbaka thea i livet utan att hon alltid kommer vara min vackra ängel som vakar över oss plus att min farfar tar väl hand om henne och ser till att hon har de bra tills jag kan träffa henne igen och under tiden får jag försöka göra de bästa av situationen här och göra de så bra som möjligt för saga och göra hennes framtiden till den bästa och så gott jag kan..

men en sak ska du veta Thea jag saknar dig varje dag som går de gör ont i mitt hjärta och den värken kommer jag få bära med mig hela livet ut.. och jag älskar dig precis lika mycket som jag älskar saga glöm aldrig de...
jag älskar mina två döttrar av hela mitt hjärta och jag kommer aldrig någonsin sluta älska er.. ni kommer alltid ha största delen av mitt hjärta finns ingen som någonsin kommer kunna ta över den platsen... ni har gjort mitt liv värt att leva och jag kommer göra de för jag vet att jag alltid kommer ha er nära vid min sida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0