Nu är hon äntligen här

nu är våran lilla tös här.. hon kom redan den 12 september men har haft fullt upp med att lägga ut de... förlossningen blev inte riktigt som vi hade planerat den men allt gick bra i slutändan.. de drog ut på tiden men sen när vattnet väl hade gått så gick de verkligen undan.. hon föddes 11.26 den 12 september hon vägde 2750g och 47 cm lång.. vi valde namnet Saga till henne för hon är som en liten saga.. vet inte i nu läget om jag kommer lägga upp någon bild på henne här ännu men de märker vi om jag gör...

nu när allt har gått så bra så har min ångest lagt sig och min rädsla är inte lika stor men man är fortfarande väldigt orolig och lyssnar på alla ljud hon gör ifrån sig för man vill inte att något ska gå galet till.. trixa älskar henne ligger gärna bredvid henne och gosar och tittar till henne så att hon känner sig trygg... de känns så härligt att vara en familj igen utan sorg eller tråkiga besked men samtidigt så saknar vi thea något fruktansvärt mycket.. men vi vet att hon alltid är med oss och vakar över sin lillasyster nu... vi försöker se framåt och glädjas åt att saga har kommit till oss men de känns svårt samtidigt för hur mycket glädje man vågar visa efter allt med thea.. men vi glädjes åt båda våra döttrar och vi älskar dom exakt lika mycket..

Mamma älskar hela sin familj, vad skulle mitt liv vara utan er? ni har gjort så att jag har fått ett liv tillbaka som jag verkligen älskar och vill aldrig någonsin mista... vill uppleva allt tillsammans med er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0