till min ängel

sitter och lyssnar på låten som spelades på din begravning... saknar dig så otroligt mycket.. har gråtit varje dag nu dom senaste veckorna efter dig.. önskar du fanns här hos mig och att jag bara fick hålla om dig.. berätta hur mycket jag älskar dig och jag aldrig kommer glömma dig hur vacker du är när jag se dig.. jag vet inte hur jag ska ta mig vidare snart i livet.. allt känns bara så instängt och ensamt.. önskar du fanns här så jag hade någon... men jag vet att min farfar tar väl hand om dig tills vi ses igen och han kommer aldrig lämna din rygg obevakad.. du kommer aldrig behöva känna dig ensam utan han finns där som din trygga punkt när jag inte nu kunde få finnas i ditt liv mer... det har snart gått 14 månader utan dig men de känns som med var igår du lämnade mig.. det var i fel ordning meningen var ju att jag skulle få vänta på dig och inte du på mig... önskar jag kunde finnas hos dig och hjälpa dig med alla livets stora utmaningar och frågor men jag kommer aldrig få uppleva de med dig min älskade dotter.. önskar man verkligen kunde backa tillbaka och att jag kunde få rädda dit liv.. jag hade gjort vad som helst för att du skulle få komma tillbaka.. älskar dig min vackra ängel Thea... du kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta tillsammans med din pappa och din syster som är på väg.. men du kommer alltid vara saknad här... jag är så rädd att jag ska mista din syster också är livrädd varje dag och de har jag varit nu i snart 9 månader.. jag orkar inte gå runt och vara rädd för varje steg jag tar att något ska hända... nu är de bara 9 dagar kvar tills dom ska sätta igång mig en att din syster ska komma till oss men man tänker hela tiden att de kan ju hända igen... jag vet inte vad jag kommer göra då... jag hoppas i alla fall att allt ska bli bra och att jag snart kan få läka min själ och mitt hjärta och bli glad igen.. saknar dig min skatt Thea glöm aldrig de.. älskar dig <3


Jag fick låna en Ängel
Du log mot mig,
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av.
d såg på mig,
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig,
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel,
För en stund

Du gav mig allt,
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig:
'Var inte rädd'

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Min ängel...

(Jag fick låna en ängel)
Du spred ditt ljus (i mitt liv)
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
Jag fick låna en ängel
För en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0